Subject: FW: Kardla-TRT rajatiste geoloogia kava
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 12:35:10 +0200

Tere

Palun registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Asjatoimik: 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 162,6-167,3 Kärevere
möödasõit, km 170,5-178,7 Kardla-Tartu lõik ja Tartu põhjapoolne
ümbersõit, MA asjatoimik 15-1/20-0156

Palun deltasse lisada ainult need failid, mis on manuses. Lingil olevad
materjalid on mahukamad ja dubleerivad. Mahu kokkuhoiu mõttes piisab
ainult manuses olevatest failidest.

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Andres Brakmann <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 9:36 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: Kardla-TRT rajatiste geoloogia kava

Tere Tiit,

Meie poolt on koostatud II etapi ehk eelkõige rajatiste geoloogiliste
uuringute kava. Uuringu kava saab alla laadida siit:
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/Esb4TTk81TtDn78fPB
DvGv4B_NiOAUfWHnHhlMHPx_bNLQ?e=kqicAq> GL23061

Rajatiste uuringupunktide määramisel on arvestatud varasmate uuringutega
ning kooskõlastatud sildade eskiislahendustega. Hetke seisuga on lahtine
siis Ravila viadukt kuhu on augud küll näidatud kuid mida täpsustame kui
lõplik eskiis on paigas.

Sinna kavasse on lisatud ka tegemata jäänud teede augud, need on näidatud
praegu samasse kohta kus varasemalt olid. Ole hea anna mulle selles osas
tagasisidet, et mis kinnistutega on asi ok ja kus siis vaja kaaluda mis
täpsemalt edasi saab.

Parimat

Andres