Subject: FW: Juurdepääsu teed
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 13:35:13 +0200

Palun reg

From: abetoon <[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 11:32 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Juurdepääsu teed

Tere Krista Einama.

Soovime tehnilisi tingimusi Tõnismäe kinnistule sissesõidu tee
parendamiseks.

Tõnismäe kinnistu asub Lemmaru külas, Lääne-Harju vallas. Kood
86801:001:0074

Liiklus koormus sellele sissesõidule on väike ainult  10-15 auto päevas.

Käisin Lääne Harju vallas Tõnismäe kinnistu sissesõidu tee parendamist
küsimas.

Nemad ei näinud mingeid takistusi sissesõidu tee parendamiseks.

Vestluse käigus rääkisime ka raudtee tammist mis eelmiste vestulste käigus
oli takistuseks, kuid selle peale vastati et seda ei tea keegi kas see
üldse tuleb.

Meil oleks vaja Tõnismäe ja Väike Tõnismäe kinnistule rajada üks
tootmishoone ning seepärast on vaja ka head sissesõidu teed.

Rääkisin ja pidasin nõu ka Aleksandr Afanasjeviga

Tema oleks nõus seda Tõnismäe sissesõidu teed parendama kui Transpordiamet
väljastaks A Betoon OÜ ´le tehnilised tingimused.

Saadan sissesõidu tee joonise pdf. Failina

Teine probleem on meil Tallinnas seoses Tallinna Lagedi tee ja Väo
liklussõlme valmimisega 2022 aastal Maanteeamet sulges meie Lagedi tee 8
kinnistule väljapääsu ringteele.

Tegime päringu Maaametile kust saime sellise vastuse et peame selles
küsimuses päärduma Maanteeameti poole.  Saadan väljavõtte sellest kirjast.

Maaametist saime oma kirjale sellises vastuse.

Lisaks väidate oma pöördumises, et riik soovib Teile kuuluva Lagedi tee 8
kinnisasjale (katastritunnus 78403:313:0220) olemasolevat juurepääsu
sulgeda.

Aluskaardi kohaselt kasutate hetkel Lagedi tee 8 kinnisasjale
juurdepääsuks mahasõitu Lagedi tee 8 kinnisasjaga piirnevalt põhimaanteelt
Lagedi tee T2 kinnisasjalt (katastritunnus 78403:313:0017), mille
volitatud valitsejaks on Maanteeamet.

Mahasõidu sulgemise küsimuses palume pöörduda Maanteeameti poole.

Nüüd ongi ainus võimalus teie poole pöörduda ja küsida kuidas saaksime
need asjad ära lahendada.

Detailplaneeringu koostamisel Maaamet pani meile oma kaaskirjas kohustuse
Lagedi tee 8 kinnistult kõik riigile kuuluva lubjakivi varud ammendada
kuid me ei saa seda ammendada ega välja vedada sest puudub ligipääs
koguja teele  Meie krundiga on otseses kokkupuutes Lagedi tee T11  Tunnus
78403:313:0025 mis on 100% Transpordimaa, kuid kinnistu omanik on eraisik
ja teda ei huvita meie kinnistule juurdepääsu lubamine.

Teine juurdepääs võiks olla selle transpordimaa kõrvalt Lagedi tee T12
Tunnus  78403:313:0004 kuid see tee ei puutu otseselt kokku Lagedi tee 8
kinnistuga.

Muid juurdepääsu võimalusi meil oma platsile kahjuks ei ole.

Lugupidamisega

A Betoon OÜ

Juhatuse liige

Voldemar Metsaroos

56848599