Subject: Vs: Maha sõidetud liiklusmärgid - Sõrve bussipeatuses 11412 Liikva-Rannamõisa maantee ääres
From: "Urmas Ambur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 12:00:49 +0200

Tere!

Tänan tagasiside eest. Tegelikult soovin Transpordiametit ja piirkondliku 
hooldajat kiita, sest juba järgmisel päeval peale teate saatmist oli 
liiklusmärk asendatud.

Heade soovidega,

Urmas Ambur

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. veebruar 2024 10:38
Adressaat: Urmas Ambur <[email-masked]>; Martti Lilleste 
<[email-masked]>
Teema: Maha sõidetud liiklusmärgid - Sõrve bussipeatuses 11412 
Liikva-Rannamõisa maantee ääres

Tere

Täname Teid info eest. Edastasime selle piirkondlikule riigiteede 
hooldajale, kes vaatab nädala jooksul märgi kohapeal üle ning korrastab 
selle asendi. Hooldajalt saadud info kohaselt märki kahjustanud liikleja 
sõiduki registrinumbrit neil seekord vaja ei ole, kuivõrd tegemist ei ole 
suure kahjuga.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked]/ 
<mailto:/[email-masked]/>
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn