Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmise teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 11:05:02 +0200

Tere

Teatame, et Põllumajandus- ja Toiduamet on 23.02.2024. a otsusega nr 
6.1-3/9232 andnud Riigimetsa Majandamise Keskusele (registrikood 70004459) 
maaparanduse ehitusloa Lääne maakonnas Lääne-Nigula vallas Tusari, Vaisi ja 
Nõmmemaa külades asuvate maaparandussüsteemide ehitiste 
Tallimetsa-Tõldsilla(TTP-453) (mps/ehitise kood 4110370030020/001) ja 
Tallimetsa-Tõldsilla(TTP-453) (mps/ehitise kood 4110370020070/003) ning 
maaparandussüsteemi teenindavate teede Veskijõe - Tõldsilla tee (mps/ehitise 
kood 4110380010080/101), Tusari - Takkavalla tee (mps/ehitise kood 
4110370030020/101) ja Tusari - Takkavalla harutee (mps/ehitise kood 
4110370030020/102) rekonstrueerimiseks REK Projekt OÜ (registrikood 
14833287) koostatud projekti „Tallimetsa maaparandusehitiste ja teede 
rekonstrueerimise projekt“, versioon V02, töö nr 21-21 alusel.

Olite ehitusloa andmise menetlusse kaasatud Põllumajandus- ja Toiduameti 
30.05.2023. a kirjaga nr 6.1-3/52315-6 ja 22.01.2024. a kirjaga nr 
6.1-3/52315-21.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime (TALLIMETSA TEEDE JA MAAPARANDUSEHITISTE REK 2021) ja toimikust valides 
teenuse „Maaparanduse ehitusloa andmine“.

Lugupidamisega

Reigo Roos
peaspetsialist
Lääne regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]
+372 5475 0234
Jaani 10 / Haapsalu 70502/ Läänemaa
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.