Subject: [Webdesktop:] Arvamuste esitamiseks Kaara maaparandussüsteemi projekteerimistingimustele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 10:35:01 +0200

Reg nr: 6.1-1/7589-3
Reg kp: 21.02.2024
Lühisisu: PTA esitab projekteerimistingimuste eelnõu arvamuste ja ettepaneku 
esitamiseks asutustele, kelle huve kavandatav maaparandussüsteemide 
rekonstrueerimine võib mõjutada.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Heili Leppik

-- 
Lugupidamisega

Heili Leppik
peaspetsialist – koordinaator
Lõuna regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
+372 52 72 532
[email-masked]
Vabaduse pl 4-225,/ Viljandi 71012/ www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.