Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 08:36:45 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00478 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Eametsa küla, Ansupõllu// Karikakra 
tee// Kisa-Jüri// Liisapõllu// Marjapõllu// Meelespea tee// 2// 
Melluka-Mihkli// Nigula tee// L1// Oidu-Mihkli// Surju metskond 145// Tulika 
tee// 1// 1b// Tõnise (Nigula tee kergliiklustee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26891613>  (menetlus nr: 
412896), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister