Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmisest ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmisest teavitamine – Kurtna-Maidla REK 2021
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 12:00:01 +0200

Tere.

Tulenevalt maaparandusseaduse § 23 lõikest 1 ning keskkonnamõju hindamise ja 
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 12 lõikest 1¹ teatame, et Põllumajandus- 
ja Toiduamet on 19.02.2024. a otsusega nr 6.1-3/41656 jätnud algatamata 
keskkonnamõju hindamise ja andnud Riigimetsa Majandamise Keskusele 
(registrikood 70004459) ehitusloa Harju maakonnas Saue vallas Maidla külas 
ja Saku vallas Üksnurme, Metsanurme ning Roobuka külades asuvatele 
maaparandussüsteemi ehitistele (maaparandussüsteemi/ehitise kood 
4109810020070/001, 4109610030290/003, 4109610030290/002, 4109610030380/001, 
4109810020080/001, 4109610030290/101) vastavalt Projekteerimisbüroo Maa ja 
Vesi AS (registrikood 10033667) koostatud projektile „Kurtna-Maidla 
metsakuivenduse rekonstrueerimise ja Roobukametsa tee ehitamise projekt“ 
(töö nr 221399.1), toimiku nimi „Kurtna-Maidla REK 2021“.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime ja toimikust valides teenuse „Maaparanduse ehitusloa andmine“.

Lugupidamisega

Taimi Kirs
Peaspetsialist
Põhja regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
_______________________________
+372 5303 8977
[email-masked]

Teaduse 2, Saku, Harjumaa 75501 / https://pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.