Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 12:57:29 +0200

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00061 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Ranna tee// 20, Harju 
maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Ranna tee// 20, Harju maakond, Anija 
vald, Aegviidu alev, Ranna tee, Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, 
Ranna tee// 14// 8, Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Ranna tee 8 
(Veetorustik, Reoveekanalisatsioon, Avalikult kasutatav tee, Truubid, 
Tuletõrjeveemahutid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26889398>  (menetlus nr: 
415997), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister