Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 12:45:10 +0200

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-124097-16 Tuhavägi OÜ keskkonnaloa nr KL-519824 andmine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/125194-f65e18dc21547cff763335053695cae15324cb4afc6c48850d8fdc82c379b8dd>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .