Subject: [Webdesktop:] Kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 09:55:01 +0200

Vastus Teie kirjale 09.02.2024 nr 8-1/24-025/2271-1
Registreerimise number: 6.2-2/7797
Sisu: Maaparandussüsteemi maa-alale rajatava muu ehitise 
projekteerimistingimuste kooskõlastamine, 2405673, Lõpetatud

Lugupidamisega

Maret Hannus
peaspetsialist
[email-masked]
58665041

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.