Subject: Kõrve metsise PEP-s veerežiimi taastamiseks kraavide sulgemise kavandamine
From: "Triin Leetmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 11:09:15 +0200

Tere!

Riigimetsa Majandamise Keskuse looduskaitseosakond on kavandamas Harjumaal
Anija vallas Kõrve metsise püsielupaigas veerežiimi taastamistöid.
Taastamisala kogupindala on 407,6 ha. Veerežiimi taastamisega luuakse
eeldused soometsade struktuuri ning neile iseloomuliku taimestiku
säilimiseks ja taastumiseks parandades seeläbi kaitsealuse linnuliigi
metsise (Tetrao urogallus) elupaikade kvaliteeti. Tegu on Kaitseväe
keskpolügooni riigi eriplaneeringu Natura hindamise hüvitusmeetmete kava
tegevusega, mille aluseks on Natura asjakohane hindamine ja
hüvitusmeetmete väljatöötamise kavatsus. Kraavide sulgemise kavatsuse
seletuskiri koos projektala piiridega on lisatud käesolevale kirjale.

Palume Transpordiameti seisukohta Kõrve metsise püsielupaigas veerežiimi
taastamistööde kraavide sulgemise kavatsusele.

Tervitades

Triin Leetmaa

RMK looduskaitseosakond

looduskaitsespetsialist

Tel. 526 3676