Subject: FW: Jüri tee 6 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu küsimus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 11:57:05 +0200

Palun reg

-----Original Message-----
From: Loona Lepp /visioonprojekt/ <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 8, 2024 8:06 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Jüri tee 6 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu küsimus

Tere

Koostame Rae valla Lagedi aleviku Jüri tee 6 kinnistu ja lähiala 
detailplaneeringut. Olete oma kirjas  18.10.2023 nr 7.2-2/23/21895-2 
muuhulgas kirjutanud:
"1. Juurdepääs näha ette Kalmari teelt ja riigiteelt olemasoleva 
ristumiskoha kaudu vastavalt üldplaneeringus toodule. ja 5. 
................Liikluslahenduse koostamisel analüüsida planeeringualast 
lisanduvat liiklussagedust ja liikluskoosseisu ja vajadusel näha ette 
riigitee ristumiskoha laiendamine"

Rae valla Gis rakenduse kaudu on näha, et Jüri tee 6 kinnistu ja Kalmari tee 
vahel ei ole kehtivat detailplaneeringut ega koostamisel olevat.
Ekraanipildid manuses.
https://map.rae.ee/gis/apps/webappviewer/index.html?id=234f9ff842cf4fb9a1153385b406fc39

Vastavalt kohtumäärusele tsiviilasja number 2-16-19582  on määratud 
juurdepääs Lagedi-Jüri teelt nr 11112.

Oleme koostanud manuses näha oleva eskiisi, mis arvestab kohtumäärusega ja 
perspektiivse võimalusega ühendada ka Kalmari teega.  Millise ristmiku 
liiklussagedust ja liikluskoosseisu tuleks analüüsida ja millise riigitee 
ristumiskoha laiendamine ette näha vajadusel?  Tänases situatsioonis tundub, 
et Kalmari tee ristmikuga ühendamine ei ole perspektiivikas.

--
Küsimuste korral palun võtke ühendust

Loona Lepp
arhitekt
+372 5017159
www.visioonprojekt.eu