Subject: Saldokinnitus NR 5088
From: "Carglass RMP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 21:11:21 +0200

Hea koostööpartner,

Edastame Teile saldoteatise.

Seoses korralise audiitorkontrolliga palume võrrelda meievaheliste 2023 
tehingute mahtu ja arvelduste saldot seisuga 31.12.2023.

Andmete kattuvuse korral saata manuses olev saldokinnitus juhatuse liikme 
või selleks volitatud isiku poolt allkirjastatuna e-posti aadressile: 
[email-masked] hiljemalt 26.02.2023.

Juhul, kui esitatud saldo ei ole kooskõlas Teie raamatupidamise andmetega, 
siis palun asendage see oma raamatupidamise saldoga ning lisage 
kommentaaride osas selgitused võimalike erinevuste kohta.

Lugupidamisega,

Windrox OÜ/Carglass Eesti
raamatupidamine

Akadeemia tee 47
12601 Tallinn
Tel: +372 6142 117