Subject: Teabenõue_05.02.2024
From: "Martin" <[email-masked]>
To: Üllar Salumäe <[email-masked]>
Cc: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 18:13:13 +0200

Tere,

Tuginevalt rakendusmääruse 2015/1998 lisa punktile 1.0.6 kehtestab pädev 
asutus (LennS kohaselt Transpordiamet) menetlused (ja rakendab neid), et 
vajaduse korral ning praktiliselt ja õigeaegselt jagada asjakohast teavet, 
mis aitab teistel riiklikel asutustel ja ametitel, lennujaamade käitajatel, 
lennuettevõtjatel ja muudel asjaomastel üksustel tulemuslikult hinnata oma 
tegevusega seotud riske.
Euroopa Komisjoni tõlgenduse kohaselt hõlmab ülaltoodud sätte rakendamine mh 
ka seda, et liikmesriigi pädev asutus tagab, et kõikidele asjasse 
puutuvatele üksustele tagatakse teabe edastamine valdkondlikest ohtudest 
ning riskidest.
Ülaltoodu pinnal palun teavet, milliseid ohte ning riske tuleb vastutavatel 
üksustel mh kübertuvalisust puudutavas osas riskianalüüsi läbiviimisel 
arvesse võtta ning edastada loetelu asjaomastest ohtudest ja riskidest.
Juhul kui amet asub seisukohale, et on sellekohase teabe juba avaldanud või 
üksustele kättesaadavaks teinud, siis palun selget viidet, millisest 
dokumendis on nimetatud teave kajastatud ning millistele üksustele (sh mis 
kuupäeval) on konkreetne teave edastatud.

Vastuse eest tänades.

Lugupidamisega,

Martin Kiuru
AVSEC Solutions OÜ
[email-masked]
+372 512 5841