Subject: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Taavi Kikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 17:02:01 +0200

Tere!

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2023-227 „Päärdu metsaparandusobjekti
rekonstrueerimise ja ehitamise projekt“. Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt: 2023-227_Päärdu.
Ehitusprojekt_V01
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EpWcM_d8iTlMrxBhYolbFm
8BynDPGMeG7_fXRjw4WX1dgQ?e=VZKIDX>

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 7300 310 / 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.