Subject: Projekti kooskõlastamine (P23045)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 16:50:09 +0200

Tere.

OÜ Reaalprojekt on Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel koostanud
projekti koondnimetusega „Hummuli metsateed“.

Projekt sisaldab Endlametsa tee ning Lustlaane tee ehitamist.

Endlametsa tee ristub riigiteega nr 23186 Jõgeveste - Soe kõrvalmaantee
kilomeetril 6,94. Ristumiskoht asub Valga maakonnas Tõrva vallas, Ransi
külas.

Käesolevaga palume tutvuda koostatud projektmaterjalidega ja need
kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee