Subject: RE: Lennukeelu tsoon Otepää MM ajaks
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 10:32:30 +0200

Tere,

Taotluse alusel on välja antud järgmine NOTAM:

A0186/24
(A0186/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/011/5803N02631E002 A)EETT 
B)2402210800 C)2403031800 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER999UAS ESTABLISHED DUE 
TO YOUTH AND JUNIOR BIATHLON WORLD CHAMPIONSHIPS WI: 580322N0262946E - 
580314N0263128E - 580240N0263112E - 580254N0262957E - 580322N0262946E. 
UNMANNED AIRCRAFT IS NOT PERMITTED TO ENTER INTO ACTIVATED AREA WITHOUT 
PERMISSION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION SHALL BE OBTAINED FM TEL: 
+3725013568 OR BY E-MAIL: HILLAR.ZAHKNA(AT)BIATHLON.EE F)SFC G)400FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus
Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor
+372 58 07 06 01
www.transpordiamet.ee
Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 1:57 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Lennukeelu tsoon Otepää MM ajaks

Tere

Edastan teile taotluse lennukeelu tsooni tekitamiseks 21.02-02.02.2024 
Otepääl toimuvate Juunioride MM võistluste ajaks. Lisan manusesse ka pildi 
2022 aasta keelualast.

Lugupidamisega

Kauri Kõiv
ELSF
53444559