Subject: Liiva tee jalg- ja jalgrattatee projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Raivo Altmets'" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 14:07:07 +0200

Tere

Koostame Harku Vallavalitsuse tellimusel Liiva tee jalg- ja jalgrattatee
ehitusprojekti (Tiskre küla, Harku vald). Üldise jalg- ja jalgrattatee
kulgemisega saab tutvuda Maa-ameti kaardirakenduses:
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/r3FTHNhU. JJT alusmaterjalid ja
esialgne eskiis on kättesaadav projektipangast:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/ElQtSJJt-1ZFk4OA9WYaLvsBXwUFWK4h3fyTd47kbs319Q> 23025 Liiva tee
JJT

Kuna projekteeritav JJT asub riigitee 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna
tee (km 5.70) kaitsevööndis, siis palume Transpordiameti põhimõttelist
nõusolekut JJT projekteerimiseks ja ehitamiseks. Kui see on vajalik, siis
palume väljastada projekteerimise nõuded ja tingimused ehitusprojekti
koostamiseks.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349