Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse projekteerimistingimuste andmisest teavitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 16:35:02 +0200

Registreerimise number: 6.1-1/5850
Sisu: Maaparanduse projekteerimistingimuste andmine, 2401820

Teatame, et Põllumajandus- ja Toiduamet on 31.01.2024 otsusega nr 6.1-1/5850 
andnud Riigimetsa Majandamise Keskusele(registrikood 70004459) Järva 
maakonnas Türi vallas Roovere ja Piiumetsa külas asuvate Prügila PÜ-47 (MPS 
kood /ehitise kood 6112740010460/001 ja 6112740010510/001) ja Hauginiidu 
TTP-342 (MPS kood /ehitise kood: 6112740020010/003) maaparandusehitiste 
rekonstrueerimiseks ja maaparandussüsteemi teenindava Orumetsa tee (MPS kood 
/ehitise kood: 6112740020010/101) ehitamiseks, Hauginiidu-Prügila 
metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks.

Olite projekteerimistingimuste andmise menetlusse kaasatud Põllumajandus- ja 
Toiduameti 18.01.2024 kirjaga nr 6.1-1/53559-4.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime (RMK Hauginiidu-Prügila REK 2024) ja toimikust valides teenuse 
„Maaparanduse projekteerimistingimuste andmine“.

Lugupidamisega,

Urmas Karu
Peaspetsialist-koordinaator
Ida regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet

[email-masked]
+372 5346 0965

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.