Subject: Liiklusväliste tööde tegemiseks riigitee kaitsevööndis loa taotlemine
From: "Harku Karjaar AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 11:50:40 +0200

Tere!

AS Harku Karjäär, registrikood 10478760, pöördub Transpordiameti poole
liiklusväliste tööde tegemiseks riigitee kaitsevööndis loa saamiseks
kinnistul Harku karjäär 7, kat.tun 72601:001:1010, pinnasvalli rajamiseks,
mis tuleneb kaevandajale ettenähtud kohustustest, sh ka võimaliku müra
leviku vähendamiseks ja karjääri tööservale sattumise takistamiseks.

2018. a saime Transpordiametilt (end. Maanteeametilt) kaevandustööde
projekteerimiseks kooskõlastuse tee kaitsevööndis pinnasvalli rajamiseks,
mis peab jääma 20 m kaugusele riigitee äärmise sõiduraja välimisest
servast, et oleks tagatud ettenähtud külgnähtavus.

Palume võtta taotlus (lisatud) menetlusse ja anda luba pinnasvalli
rajamiseks.

PS. Tänaseks Harku tee ääres nimetatud kinnistul Elektrilevi õhuliinid on
eemaldatud ja me saame nimetatud alal karjääri pinnasvalli rajamistöid
planeerida.

Lugupidamisega

Aljona Bukaty

juhiabi

AS Harku Karjäär

Paemurru tee 14

76922 Laabi küla, Harku vald, Eesti

tel 657 9959

www.killustik.eu <http://www.killustik.eu/>

KS/S 4.4-02