Subject: LC0393 Jõgeva mnt 23a elektrivarustus, Põltsamaa - kooskõlastamiseks
From: "Juurikas, Erki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 10:05:04 +0200

Tere

Paluks kooskõlastada projekt LC0393 „Jõgeva mnt 23a elektrivarustus,
Põltsamaa”. Kaabel paigaldatakse olemasoleva kaabli kõrvale ja uusi
kitsendusi juurde ei tule. Piisab ainult kooskõlastamisest.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte
<http://www.leonhard-weiss.ee/>