Subject: Taotlus tee kõvakatte alla viimiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 09:35:01 +0200

Maaelu Teadmuskeskus pöördub Teie poole taotlusega Kuusiku-Palamulla tee 
(66902:001:0013) kõvakatte alla viimiseks.

-- 
Lugupidamisega

Lilian Neemsalu
Maaelu Teadmuskeskus
peaspetsialist

01.01.2023 alustas tööd Maaelu Teadmuskeskus (METK). Uus asutus täidab kõiki 
Eesti Taimekasvatuse Instituudi ja Põllumajandusuuringute Keskuse seniseid 
ülesandeid. Kõik senised kontaktandmed jäävad mõneks ajaks kehtima, 
paralleelselt töötavad ka uued aadressid kujul 
[email-masked]. Maaelu Teadmuskeskuse koduleht on 
metk.agri.ee, kuid esialgu toimivad ka etki.ee ja pmk.agri.ee veebilehed.

The Centre of Estonian Rural Research and Knowledge (METK) has started 
operating on the 1st of January 2023. The new institution will fulfill all 
the tasks of the Estonian Crop Research Institute and the Agricultural 
Research Centre. All previous contact details will remain valid for some 
time, simultaneously with new addresses in the form 
[email-masked]. The homepage of the Centre of Estonian 
Rural Research and Knowledge is metk.agri.ee, but for the time being, the 
etki.ee and pmk.agri.ee websites will also remain working.