Subject: FW: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja jalgrattatee põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 12:08:16 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 12:06 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja
jalgrattatee põhiprojekt

Tere

Tänan, saadan IKÕ plaani e-kirja manuses.

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 12:01 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja
jalgrattatee põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti täienduste eest.

Nüüd saate koostada ka isikliku kasutusõiguse seadmise (IKÕ) plaani
jalgratta- ja jalgtee rajamiseks riigitee alusele maale (nõuete kirjas p 6
on juhendi link).

IKÕ plaani edastan ülevaatamiseks maade spetsialistile. Kohe kui IKÕ plaan
on saanud heakskiidu, saan teha kooskõlastuskirja.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 18, 2024 7:54 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja
jalgrattatee põhiprojekt

Tere

Uuendasin TL osa jooniseid dropboxi folderis
https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3rb
zbqaqzg1yq87
<https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3r
bzbqaqzg1yq87&dl=0> &dl=0

Punkt 2 kohta lisasin eraldi joonise 23011_PP_TL-7-01_raadamisskeem.pdf

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 12, 2024 10:57 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja
jalgrattatee põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	11244 km 1,975 on rekonstrueeritud Aru kinnistu (72704:003:0013)
ristumiskoht. Selle peaks seletuskirjas välja tooma, samuti lisama
selgituse, millest on parameetrite (suured raadiused) valikul lähtutud,
millist liikluskoosseisu ristumiskoht teenindab.
2.	Palun lisada ristumiskoha nähtavuskolmnurk kogu ulatuses (näiteks
eraldi joonisena Maa-ameti kaardi väljavõttel).  Ka teised riigiteega
puutumuses olevad nähtavuskolmnurgad peaksid olema näha kogu ulatuses
(praegu lõppevad joonise servas ära).
3.	Ristumiskohal on liiklusmärgid likvideeritud. Palun näidake
märkide uus asukoht.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 10, 2024 4:54 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projektlahenduse kooskõlastamine - Trelli tee jalg- ja
jalgrattatee põhiprojekti koostamine

Tere

TO projekt OÜ koostab Saue Vallavalitsuse tellimusel Harju maakonnas Saue
vallas Maidla külas Trelli tee jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti.

Projekteeritav JJT külgneb riigiteega nr 11244 Kiisa – Maidla tee
vahemikus km 2,0...km 2,2.

Saadan Trelli tee JJT projektlahenduse ülevaatamiseks ja tähelepanekute
tegemiseks.

Põhiprojekti joonised asuvad Dropboxi lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3rb
zbqaqzg1yq87
<https://www.dropbox.com/scl/fo/zr43n72kkvk34i1p9iwv2/h?rlkey=2qyhiteq6r3r
bzbqaqzg1yq87&dl=0> &dl=0

Asukoht kaardil:
<https://kaart.delfi.ee/?bookmark=16cb410705dab95594ae204eb17fc110>
https://kaart.delfi.ee/?bookmark=16cb410705dab95594ae204eb17fc110

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10 Harku vald 76917
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee