Subject: Teede projekteerimise normide tõlgendamine
From: "Margus Hergauk" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 15:16:18 +0200

Tere

Tele2 kavandab mobiilside masti ehitamist Haaslava vallas 22140
Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee ja 22262 Haaslava-Aadami-Uniküla tee
ristumiskoha lähedal. Masti asukoha määramisel tekkis küsimus masti ja tee
vahelise nõutava kauguse tõlgendamisel.

Teede projekteerimise normide § 63 on kirjas:

  (2) Tehnovõrgu või mistahes otstarbega masti kaugus teekatte servast
peab olema vähemalt võrdne selle posti või masti kõrgusega.

Sõidutee kõrval asub kergliiklustee, kas sel juhul kaugus mastini tuleb
arvestada sõidutee või kergliiklustee teekatte servast?

Lugupidamisega

Margus Hergauk

projektijuht

Tele2 Eesti AS

5505284

******** IMPORTANT NOTICE ********
The content of this e-mail is intended for the addressee(s) only and may
contain information that is confidential and/or otherwise protected from
disclosure. If you are not the intended recipient, please note that any
copying, distribution or any other use or dissemination of the information
contained in this e-mail (and its attachments) is strictly prohibited. If
you have received this e-mail in error, kindly notify the sender
immediately by replying to this e-mail and delete the e-mail and any
copies thereof.

Tele2 AB (publ) and its subsidiaries (“Tele2 Group”) accepts no
responsibility for the consequences of any viruses, corruption or other
interference transmitted by e-mail.