Subject: KIIRE! Palume Maanteeameti seisukoha KOTKA kinnistule (56502:002:0409) mahasõidu võimaldamise osas
From: kadri mätlik <[email-masked]>
To: "MNT Klienditeenindus" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jan 2024 10:13:46 +0200

Tere!

Olen läbi oma äriühingu Property InvEst OÜ üks, Järva maakonnas Paide linnas 
Mäo külas asuva KOTKA kinnistu (kat.t. 56502:002:0409) kaasomanikke.

Seoses Kotka kinnistu müügiga on vajadus selgitada sellega piirnevalt 
avalikult teelt (Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee, kat.t. 56502:002:1110) 
mahasõidu võimalusi - kas ja milline mahasõit on lubatud juhul, kui 
liiklustihedus kinnistult päevas on: 5 veokit (rekkad) ja 15 väiksemat 
sõidukit

Naaberkinnistu Töökoja (56502:002:0298) kaudu, millel juurdepääs avalikult 
teelt, läbi teeserituudi kahjuks Kotka katastriüksusele ligipääsu saada ei 
õnnestu.

Eelnevast tulenevalt palun Maanteeameti seisukohta, kas Kotka 
(56502:002:0409) kinnistule võimaldatakse ülamärgitud päevase liiklusmahu (5 
rekkat + 15 väiksemat sõidukit) võimaldamiseks mahasõitu kinnistuga 
piirnevalt Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa teelt (56502:002:1110) ja millisel 
kujul?

Küsimuste korral vastan meelsasti telefonitsi 5108370.

Lugupidamisega ja teie tagasisisidet ootama jäädes,

Kadri Mätlik
Property InvEst OÜ
Juhatuse liige
Kotka kinnistu kaasomanik
Tel: 5108370