Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa eelnõu esitamine arvamuse avaldamiseks ja kavandatava tegevuse keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõu kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 15:00:01 +0200

Tere.

Teile on saadetud PTA dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument, mis on 
registreeritud 22.01.2024 numbriga 6.1-3/18958-16

Lugupidamisega

Taimi Kirs
Peaspetsialist
Põhja regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
_______________________________
+372 5303 8977
[email-masked]

Teaduse 2, Saku, Harjumaa 75501 / https://pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.