Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmise otsuse eelnõu ja keskkonnamõju eelhindamise eelnõu kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 10:00:02 +0200

Reg nr: 6.1-3/52315-21
Reg kp: 22.01.2024

Tere

Kuna koostati uus keskkonnamõju eelhinnang ja ehitusloa otsuse eelnõud 
muudeti, esitab Põllumajandus- ja Toiduamet muudetud maaparanduse ehitusloa 
andmise otsuse eelnõu (sh keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise otsuse 
eelnõu) koos keskkonnamõju eelhinnangu eelnõuga MaaParS § 22 lõike 4 punkti 
1 alusel uuesti kooskõlastamiseks asutustele, kelle seadusest tulenev 
pädevus on seotud ehitusloa menetluse esemega ja KeHJS § 11 lõike 2² alusel 
seisukoha küsimiseks kõigilt asjaomastelt asutustelt.

Kooskõlastust ootame hiljemalt 01.02.2024. a e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Reigo Roos
peaspetsialist
Lääne regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]
+372 5475 0234
Jaani 10 / Haapsalu 70502/ Läänemaa
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.