Subject: P23119_Aindu_aiad | Projekteerimistingimuste taotlemine
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jan 2024 15:19:42 +0200

Tere,

Oleme koostamas projekti „Aindu aiad“, tellijaks ODA OÜ.

Sellega seoses taotleme projekteerimistingimusi ristmiku porjekteerimiseks
ja „Aindu“ busspeatuse pikendamiseks kahe täiendava bussi peatumiseks.

Lahendusest

*	Riigitee nr 50 Viljandi tee (km 1,062) ja katastriüksuse
Vana-Aindu (71501:002:0424) ristmik.

Ristmiku eskiisis on referentsautoks võetud prügiauto.

*	Täiendavad bussipeatused.

Eeldame, et Aindu aedades saab külastajate arv olema kohati päris suur,
siis näeme vajadust täiendavate bussipeatuskohtade järele. Bussipeatustele
on lisatud ka jalakäijatele täiendav 2m ala (kindlustatud peenar) bussile
minekuks ja tulekuks. Busside parkla asub käsitletavast alast eemal.

Manuses

*	P23119_PP_TL-4-02-01_ristmik+bp-laiendus_240123.pdf

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/