Subject: Riigitee 4 planeerimise menetlusse kaasamisest
From: Jüri Sulin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2024 13:44:31 +0200

Tere

Pöördun Teie poole Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni
(reg. kood 80013850) ja osaühingu ERAA Service (reg. kood 10182203) nimel
(mõlemad koos nimetatud ERAA). ERAA-le kuuluvad kinnistud, mis asuvad
Kanama liiklussõlme läheduses.

Transpordiamet algatas projekteerimistingimuste menetluse riigitee 4 (E67)
Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe lõigu
rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks ja saatis sellekohase teate
ERAA-le.

Teatest ega selles viidatud plaanist ei selgu, millised mõjud toob
nimetatud planeering kaasa ERAA-le. Seega palun informatsiooni selle
kohta, kas ja kuidas planeering mõjutab ERAA kinnistuid.

Lugupidamisega

Jüri Sulin

Jurist

Tel: +372 606 2043

Email: [email-masked]

Narva mnt 91, 10127, Tallinn

ESTONIA

 <http://www.eraa.ee/> www.eraa.ee