Subject: Aktiivse tarbevaru kandmine mavarade registrisse ja kaevandamise kooskõlastamine
From: "Annika Vohta" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2024 12:59:40 +0200

Tere

EMG Karjäärid OÜ-le on Keskkonnaameti poolt antud geoloogilise uuringu luba 
nr L.MU/517403 <http://L.MU/517403>  Maardu XI uuringuruumis ja luba nr 
L.MU/513453 <http://L.MU/513453>  Maardu XIII uuringuruumis maavara aktiivse 
tarbevaru uuringu eesmärgil.

Uuringuruumid asuvad Harju maakonnas Jõelähtme vallas Võerdla külas. Maardu 
XI uuringuruum (teenindusala pindala 6,82 ha) asub riigiomandis olevatel 
kinnistutel Piloodi (katastritunnus 24504:003:0836), Saba (katastritunnus 
24504:003:0837) ja Tankla (katastritunnus 24504:003:0019). Maardu XIII 
uuringuruum (teenindusala pindala 5,32 ha) asub riigiomandis oleval 
kinnistul Viimsi metskond 255 (katastritunnus: 24501:001:0164).

Maardu XI uuringuruumi varu arvutuse ala lõunaservast ~11 - 15 m kaugusele 
jääb Tallinn-Narva põhimaantee (tee nr 1) äärmise sõiduraja välimine serv, 
kattudes teekaitsevööndiga kuni ~34 m. Põhjasuunda ~10 m kaugusele jääb 
kõrvalmaantee Loo - Loovälja (nr 11601), mille teekaitsevööndiga kattub 
läänesuunas ~20 m. Ligikaudu ~30 m kaugusele edelasse jääb kõrvalmaantee 
Maardu tee (nr 11603), mille kaitsevööndiga varu arvutuse ala kattub ~10 m.

Maardu XIII uuringuruumi varu arvutuse alast ~9 m kaugusel lõunas kulgeb 
Maardu tee (tee nr 11603), kattudes teekaitsevööndiga ~20 m. Loo-Loovälja 
tee (tee nr 11601) kulgeb varu arvutuse alast ~23 m kaugusel lõunas, 
kattudes teekaitsevööndiga ~7,5 m.

Käesolevaga palume kooskõlastada aktiivse tarbevaru kandmine maavarade 
registrisse ja maavaravaru kaevandamine nimetatud teede kaitsevööndites 
Maardu XI uuringuruumi varu arvutuse alal ja Maardu XIII uuringuruumi varu 
arvutuse alal.

Lugupidamisega

Annika Vohta

EMG Karjäärid OÜ