Subject: Kinnituse küsimine Transpordiametilt Nikerjärve reoveekogumisala ÜVK projekti kohta
From: "Raul Altnurme" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 19:54:33 +0200

Lp. Marten Leiten,
Transpordiamet

käesolevaga palume alljärgnevat kinnitust Transpordiameti poolse e-kirjaga 
Nikerjärve reoveekogumisala ÜVK rajamise projekti kohta:

Kinnitame, et Transpordiamet on teadlik planeeritavast projektist, milles 
kavandatakse vk torustikke Transpordiameti hallatavale riigimaale.
Käesolevaga annab Transpordiamet sellise lahenduse edasiseks 
projekteerimiseks põhimõttelise nõusoleku.
Antud tegevusi saab läbi viia peale vastava projekti EhS § 99 lg 3 kohast 
kooskõlastamist Transpordiametiga ning riigimaa kasutamiseks vastava 
isikliku kasutusõiguse lepingu sõlmimist.

Lisan manustena Nikerjärve reoveekogumisala ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni 
rajamise eelprojekti joonised ning mõjutatud kinnistute loendi, kus on välja 
toodud riigimaa kinnistud.

Lugupidamisega,
Raul Altnurme
Europolis OÜ

tel. 56 451 976
www.europolis.ee <http://www.europolis.ee/>