Subject: Kinnituse küsimine Transpordiametilt Raasiku aleviku ÜVK projekti kohta
From: "Raul Altnurme" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jan 2024 10:43:32 +0200

Lp. Marten Leiten,
Transpordiamet

käesolevaga palume alljärgnevat kinnitust Transpordiameti poolt e-kirjaga 
Raasiku aleviku ÜVK projekti kohta:

Kinnitame, et Transpordiamet on teadlik planeeritavast projektist, milles 
kavandatakse vk torustikke Transpordiameti hallatavale riigimaale.
Käesolevaga annab Transpordiamet sellise lahenduse edasiseks 
projekteerimiseks põhimõttelise nõusoleku.
Antud tegevusi saab läbi viia peale vastava projekti EhS § 99 lg 3 kohast 
kooskõlastamist Transpordiametiga ning riigimaa kasutamiseks vastava 
isikliku kasutusõiguse lepingu sõlmimist.

Lisame manustena kavandatava ÜVK projekti tehnilise lahenduse joonised ning 
mõjutatud kinnistute loendi, kus on eraldi välja toodud riigimaa kinnistud.

Lugupidamisega,
Raul Altnurme
Europolis OÜ

tel. 56 451 976
www.europolis.ee <http://www.europolis.ee>