Subject: Liiklusvälise tegevuse luba
From: "Karel Israel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jan 2024 12:25:39 +0200

Tere

Lisasin manusesse liiklusvälise tegevuse loa taotluse.

Ette tänades,

Karel Israel
RTS Infra Eesti OÜ
+372 516 2872

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.