Subject: [Webdesktop:] Riigitee 4 (E67) Tallinn–Pärnu–Ikla km 41,9-62,0 Kernu–Päädeva lõigu I klassi maantee ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jan 2024 10:50:01 +0200

Reg nr: 6.2-1/10111-1
Reg kp: 02.01.2024
Lühisisu: Eeltoodust tulenevalt Põllumajandus- ja Toiduamet kooskõlastab 
riigitee 4 (E67) Tallinn–Pärnu–Ikla km 41,9-62,0 Kernu–Päädeva lõigu I 
klassi maantee ehitusprojekti projekteerimistingimuste eelnõu.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Imbi Silde

-- 
Jüri Panga
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.