Subject: Projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 31 Dec 2023 23:35:56 +0200

Tere

Kirjutan teile seoses Kroonikeskus OÜle kuuluvate kinnistutega.

Loetleksin ülesse mõningad puudused seoses KMH programmi avalikustamisega:

*	Määruse „Tee ehitusprojektile esitatavad nõuded“  § 3.  Tee ehitusprojekti 
staadiumid sätestab-

(1) Tee ehitusprojekti staadiumid on teabe detailsuse suurenemise 
järjekorras:

1) eelprojekt;

2) põhiprojekt;

3) tööprojekt.

         § 5.   Üldised nõuded tee ehitusprojekti vormistusele

  (1) Tee ehitusprojektile tuleb koostada tiitelleht, millel esitatakse 
vähemalt:

  1) töö number;

  2) töö nimetus;

  3) objekti asukoht kohaliku omavalitsuse üksuse ja asustusüksuse 
täpsusega;

  4) tellija nimi ja kontaktandmed;

  5) projekteerija nimi, kontaktandmed ja olemasolul äriregistri kood;

  6) tee ehitusprojekti staadium;

  7) tee ehitusprojekti koostaja ja projekteerija vastava tegevusala pädeva 
isiku nimi ja allkiri.

  (2) Tee ehitusprojekti dokumendi, välja arvatud joonise, igale lehele 
tuleb märkida vähemalt järgmised andmed:

  1) töö number;

  2) töö nimetus;

  3) tee ehitusprojekti staadium;

  4) lehekülje number ja lehekülgede arv.

  (3) Tee ehitusprojekti seletuskirjas tuleb täiendavalt esitada koostamise 
kuupäev ning seletuskirja koostaja ja projekteerija vastava tegevusala 
pädeva isiku nimi ja allkiri.

  (4) Kui tee ehitusprojekti graafiline osa sisaldab jooniseid, peab igal 
joonisel olema kirjanurk, mis sisaldab vähemalt järgmist informatsiooni:

  1) töö number;

  2) töö nimetus;

  3) joonise nimetus;

  4) objekti asukoht kohaliku omavalitsuse üksuse ja asustusüksuse 
täpsusega;

  5) projekteerija nimi, kontaktandmed ja olemasolul äriregistri kood;

  6) joonise koostamise aeg;

  7) kasutatud mõõtkava;

  8) tee ehitusprojekti staadium;

  9) joonise number;

  10) jooniste koostaja ja projekteerija vastava tegevusala pädeva isiku 
nimi ja allkiri.

  (5) Kui tee ehitusprojekti graafiline osa sisaldab jooniseid, siis 
vähemalt ühe asendiplaanilise joonise kirjanurgas tuleb esitada tee 
ehitusprojekti aluseks oleva topo-geodeetilise uuringu kohta järgmised 
andmed:

  1) koostaja nimi;

  2) töö number ja nimetus;

  3) kasutatud kõrgussüsteem;

  4) kasutatud koordinaatsüsteem.

  (6) Tee ehitusprojekti graafiline osa peab:

  1) olema meetermõõdustikus;

  2) sisaldama kasutatud tingmärkide selgitusi;

  3) sisaldama põhja-lõuna suunda.

Tingmärkide selgitusi ei ole mitte ühelgi graafilisel osal.

Küsimused oleks:

1.	Kas maanteele nr 22129 kehtestatakse mingisugustel perioodidel liiklemise 
kaalupiiranguid? Ettevõtluse seisukohast on äärmiselt oluline kaalupiirang 
antud maanteel. Nõlvaku tee krundid on ärimaa sihtotstarbega.
2.	Kuna graafilistel joonistel puudub kasutatud tingmärkide selgitus, siis 
palun täpsustada juurdepääsu olemust Nõlvaku tee kinnistutele.

 Kaunist vana aasta lõppu

Sigrid Säinast

Borg Kinnisvara OÜ

53 433 450