Subject: Kolkja alevikus Suur tee 30 dp vastuvõtmine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 09:17:02 +0200

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
12.12.2023 korraldusega nr 643 võeti vastu Suur tee 30 kinnistu nr
7940550, katastritunnus 58701:001:0352, asukoht Kolkja alevik Peipsiääre
vald detailplaneering. Suur tee 30 detailplaneeringu avalik väljapanek
toimub 08.01.2024 - 22.01.2024 a. Detailplaneeringu materjalidega on
võimalik avaliku väljapaneku jooksul tutvuda Peipsiääre valla kodulehel
https://www.peipsivald.ee/peipsiaare-piirkond ja Peipsiääre
Vallavalitsuses Tartu mnt 4, Alatskivi alevik.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>