Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Dec 2023 13:40:09 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/03679 aadressile (asub mitmel aadressil) (Rööbastee 
peatee I, 0+000-6+600, Rööbastee peatee II, 6+600-0+000, Hooldusteed 
OR007011 ja OR05001, Müratõke LS0382, Raudtee aed, Truup/tunnel CU037081, 
Truup CU0380, MPS Rae, T-1967 (4108920010290) eesvool - kraav DI030, Kraavid 
DI002, DI010, DI011, DI001, DI015, DI021, DI016, Veetorustik, 
Survekanalisatsiooni torustik, Veetorustik, Survekanalisatsiooni torustik, 
Veetorustik, Survekanalisatsiooni torustik, Truup CU0380 ajutine, 
Elektrikaabel, Elektrikaabel, Sidekaabel, Sidekaabel, Gaasitorustik, 
Gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) ja RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) esitasid 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu 
ehitusloa taotluse nr 2311271/03679 Rail Balticu DPS1 Ülemiste-Kangru (ca 
7km Ülemistelt kuni Rae/Soodevahe jaamani) raudtee põhitrassi lõigu 
ehitamiseks vastavalt Harju maakonnaplaneeringule „Rail Baltic raudtee 
trassi koridori asukoha määramine". Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 
edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26832934>  (menetlus nr: 
361184), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister