Subject: Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti eskiisi kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Dec 2023 17:28:22 +0200

Tere

Edastame kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks Tehase tee 2 jalg- ja
jalgrattateede ühenduse täiendatud eskiisi. Eskiislahendust oleme
täiendanud ja korrigeerinud vastavalt toimunud aruteludele. Lisame juurde
ka seletuskirja, milles on analüüsitud riigitee ristlõiget, sademevee
äravoolu, talvist korrashoidu ja muid teemasid.

Jääme ootama tagasisidet.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 28. september 2023 12:40
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>; 'Arvo
Täks' <[email-masked]>
Subject: Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti eskiisi
kooskõlastamine

Tere

Koostame Raasiku Vallavalitsuse tellimusel Tehase tee 2 jalg- ja
jalgrattateede ühenduse põhiprojekti. Projekteeritav jalg- ja jalgrattatee
asub riigitee nr 11103 Maardu – Raasiku km 13,525-13,660 ja riigitee nr
11317 Raasiku elektri tee km 0,000-0,100 kaitsevööndis. Jalg- ja
jalgrattatee koostamiseks on Transpordiameti poolt eelnevalt väljastatud
ehitusprojekti koostamise nõuded (23.05.2023 nr 7.1-2/23/9360-2).
Käesolevaga esitame Transpordiametile kooskõlastamiseks eskiislahenduse
(manuses).

Ootame tagasisidet esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349