Subject: Enefit Connect projekti kooskõlastamine
From: "Hardo Aun" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 10:18:21 +0200

Tere

Saadan kooskõlastamisele Enefit Connect OÜ investeeringu projekti.

PS! Hetkel pole veel välja toonud kõiki ristumisi, rääkimata
ristmeväljadest ja IKÕ plaanidest.

       Sooviks ennekõike saada põhimõttelise kooskõlastuse TRAM-st, et
selliselt lubatakse kaabel riigimaale paigaldada.

       Seoses paljude eramaaomanike vastuseisuga on Elektrilevi nõus
paigaldama riigimaal kaabli 4m sügavusele kinniselt

       (eriti kohtades, kus uus kaabel võib hakata kauges tulevikus
häirima uue 2+2 tee ehitust).

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked]