Subject: Taotlus tehniliste tingimuste väljastamiseks Jõhvi-Sompa kergliiklustee ehitusprojekt projekteerimiseks Landverk OÜ eskiisi alusel
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Dec 2023 20:45:21 +0200

Tere!

Palume väljastada Jõhvi-Sompa jalgratta- ja jalgtee (edaspidi JJT)
valgustatud projekteerimise nõuded.

Transpordiamet on väljastanud nõuded 28.02.2023 nr 7.1-2/23/4311-2, mis
vajaks meie arvamust mööda täpsustamist.

Alusdokumendid on Dropboxis:

https://www.dropbox.com/scl/fi/hvyjxeesq04wdeddvb8oo/J-hvi-Sompa-JJT-alusd
okumendid_2023-12-04.zip?rlkey=4rik9acmmoe86r0mc712nmb0m
<https://www.dropbox.com/scl/fi/hvyjxeesq04wdeddvb8oo/J-hvi-Sompa-JJT-alus
dokumendid_2023-12-04.zip?rlkey=4rik9acmmoe86r0mc712nmb0m&dl=0> &dl=0

Jõhvi Vallavalitsuse korraldusest 18.07.2023 nr 1594 selgub, et Aro
kinnistu omanik (katastritunnus: 25201:002:0253) esitas määratud tähtajaks
(kiri nr 7-2.4/3865- 1) vastuväite,

et kergliiklustee rajamisega suureneb metsaalune reostus ning
kergliiklustee asukoht on liiga lähedal kinnistu omaniku elamule.

Projekteerimistingimuste taotlusele lisatud planeeritava kergliiklustee
asendiplaani järgi oli antud alal kaks varianti kergliiklustee asukohaks.

Jõhvi Vallavalitsus arvestab Aro kinnistu omaniku vastuväitega ning
projekteerib kergliiklustee teisele poole teed.

Palun Transpordiameti seisukohta?

Lisame kirjale riigihangete dokumentides toodud Landverk OÜ Jõhvi-Sompa
kergliiklustee eskiisprojekti (töö nr T2310, mai 2023).

Kas projekteerija võib arvestada antud eskiisprojektiga ja võtta
eskiisprojekt täies mahus edaspidise töö aluseks?

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516 [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee