Subject: P23114_Kose_lasteaia_kraav | TRAM projetkeerimis tingimuste taotlus
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Dec 2023 14:20:39 +0200

Tere,

Oleme koostamas projekti „Kose lasteaia kraav“, tellijaks Kose
omavalitsus.

Lähteülesandes on ettenähtud projekteerida sademevee kraav Lasteaia tänava
(33801:001:0497) kinnistult Põllu tn 14 (33702:003:0182) kinnistule.
Sellega seoses on vaja projekteerida tugimaantee nr 12 (Kose-Jägala tee)
km 3,0 alt läbi truup, kraavi skeem on manuses. Seonduvalt sellest
taotleme truubi projekteerimiseks Transpordiametilt projekteerimis
tingimusi.

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/