Subject: Kooskõlastuse taotlus
From: "Raigo Padar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 15:00:29 +0200

Tere

*Telia Eesti AS-le on esitatud Transpordiameti poolt päikesepargi projekti
kooskõlastamiseks tingimus, et mittekasutatav mahasõit tuleb likvideerida.

Rae valla Jüri aleviku Jüri tugijaam kinnistu ehitusloa eelnõu (menetlus
nr 383731).

Kinnistu (katastritunnus 65301:003:0960)

*Transpordiaameti kiri ja Projekt lisatud manusena

*Telia on tellinud selle töö meievahelise halduslepingu raames.

Soovime seetõttu kooskõlastada Transpordiametiga edasised tegevused.

1.      Taotleme kaeveloa ja tuvastame olemasolevad side ja
elektrikaablid.

2.      Liikluskorraldus skeem tellitud. Lisatud manusena.

3.      Lõikame sõidutee serva mõõda läbi asfalti mahasõidutee ulatuses.

4.      Eemaldame asfalti ja selle killustikalused mahasõidu tee kogu
ulatuses.

5.      Eemaldame truubi ja kaevame kraavile õige profiili.

6.      Ehitame kruuskattega teepeenra.

7.      Teeme haljastuse väljakaevatava ala ulatuses.

8.      Utiliseerime asfalti ja muud ülejäävad materjalid.

Palume Teilt kooskõlastust antud tegevustele.

Lugupidamisega

Raigo Padar

JR Töömasin OÜ

56 905 528