Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Nov 2023 17:32:16 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/16623 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Kai 
tn 7// Lõunasadama tee 1// 5 (Kadakaranna asfaltplats ja juurdepääsutee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekti seletuskirja punkti 4.2.1 „Platsi 
ja juurdepääsutee asendiplaan" kohaselt: varasemalt (Conarte OÜ koostatud 
„Kadakaranna plats“ - töö nr 2019_255, 29.07.2020 ehitusluba nr 
2012271/23706, EHR menetlus nr 216260) projekteeritud juurdepääs 
Paldiski-Padise teelt nr 11174 on asendiplaanil näidatud ainult 
perspektiivsena. Käesoleva projektiga antud lahendus ei hõlma riigitee lõigu 
rekonstrueerimist nagu see oli eelnevas töös. Mahasõidu asukoht ja rajamine 
ning maanteelõigu ümberehitus realiseeritakse tulevikus vajaduspõhiselt 
eraldi projektiga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26810884>  (menetlus nr: 
394931), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister