Subject: Luba üldkasutataval veeteel liiva kaevandamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Nov 2023 15:17:53 +0200

Tere,

Vahemikus detsembri lõpp 2023 kuni aprill 2024 planeerime liiva
kaevandamist Hiiumadala liivamaardlast Hiiumaast põhjas, vastavalt
keskkonnaloale nr KL-518528.

Vastaval loa tingimustele tuleb enne kaevandamisega alustamist taotleda
Transpordiametilt luba üldkasutataval veeteel liiva kaevandamiseks
(meresõiduohutuse seaduse § 45 lg 9). Loa punkt V.16 1. 1)

Ala koordinaadid L-EST :

X: 6548306, Y: 388125

X: 6549195, Y: 387843

X: 6551551, Y: 389909

X: 6550508, Y: 391359

X: 6549215, Y: 392231

X: 6548494, Y: 391738

X: 6547989, Y: 390221

Kuidas käib selle loa taotlemine?

Kas saaksite palun suunata õige vormi juurde ja/või anda isiku kontakti
kellega seda arutada?

Täpsema tööde alustamise kuupäeva saame täpsustada 1 nädal ette ja
eeldatav tööde kestvus on umbes 1,5-2 kuud.

Imurlaev imeb antud asukohas merepõhjast liiva umbes 1h 2 korda päevas.

Lugupidamisega,

Raido Kivinurm

Insenerehituse AS

Projektijuht

+372 555 18 234

[email-masked]