Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Nov 2023 08:21:59 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/11998 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Intsu küla, 49 Imavere - 
Viljandi - Karksi-Nuia tee// Kaasiku// Kondi tee 2// Männiku// Taimla// 
Loodi küla, Püstmäe// Sinialliku küla, tee// 49 Imavere - Viljandi - 
Karksi-Nuia tee L4// Kangru-Järve// Metsatee// Männikäbi// Pärdi// 
Suureõue// Takjanupu// Sultsi küla, tee// Vardja küla, tee (T49 sidetrass 
ümberehituse lõigud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26808040>  (menetlus nr: 
396083), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister