Subject: Hooviala kinnistu mahasõit
From: "Alex Raadik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 08:30:17 +0200

Tere,

Minu selgitus hooviala kinnistu mahasõidu nihutamise kohta on järgmine:
Kuna endise mahasõidu kohalt oli vana nõukogude aegne betoonkate täielikult 
kahjustunud ja pragunenud ning selle mahasõiduga piirnes üliohtlik lahtine 
kanal, siis kinnistu uue omanikuna otsustasin sellele läbipääsule  seina 
ette ehitada. Samuti tundus ebaloogiline et kinnistu ligipääs läbib hoonet. 
Kuna uue omanikuna jäi ligipääsuõigus kinnistule ainult mulle, siis 
otsustasin teha uue ligipääsu hoone kõrvalt u 10m endisest teest vasakul. 
Asendustee ehitustööd sai teostatud korralikult riigitee serva kuidagi 
kahjustamatta. Paigaldati asfaltkate mis seoti viisakalt riigitee kattega 
ära.
Ühtegi nõusolekut või luba ma selle kohta ei taotlenud kuna uut ligipääsu 
kinnistule ei tekitatud vaid muudeti veidi olemasoleva mahasõidu asukohta.
Sellegipoolest olen nõus, et kui seadus nõuab, tuleb ka selline tegevus 
maanteeametiga kooskõlla viia ja üritan seda teha omalt poolt nii kiirelt 
kui võimalik.

Helistasin eile ka Hr.Rõõm telefonile et kooskõlastuse kohta infot saada 
kuid kahjuks ei saanud teda kätte. Suunasin sama kirja ka Hr.Rööm e-posti.

Kuna sõidan täna lõunast taas Eestist ära ja telefoni suunan ringi, siis 
olen vahelduva eduga kättesaadav e-posti ja WatsApp kaudu vastavalt 
interneti võimalustele sihtriigis.
Olen tagasi 04.12 ja oleksin koheselt valmis tegevustega alustama mis uue 
tee nö seaduslikuks aitaksid muuta.

Lugupidamisega,
Alex Raadik
Ralex OÜ
5238376