Subject: FW: Tartumaa, Luunja vald, Põvvatu küla, Pihlapuu kinnistu (43201:001:1632) arendamisest
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Nov 2023 14:22:47 +0200

Ma palun sul selle kirja ka registreerida. Hakkasin talle vastust koostama, 
siis avastasin, et ma polegi seda registreerinud, vähemalt ei leidnud, et 
oleksin sulle edastanud. Maaomanikule tookord ütlesin, et lasen 
registreerida ja ta saab teate ka.

Tartumaa, Luunja vald, Põvvatu küla, Pihlapuu kinnistu (43201:001:1632)

Parimat

Kristi

From: Andrus Lang <[email-masked]>
Sent: Friday, October 27, 2023 2:46 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Subject: Arvamuse küsimine

Tere

Lp. Kristi Kuuse

Transpordiamet

Palun Teie arvamust.

Soovime algatada detailplaneeringu Tartumaa, Luunja vald, Põvvatu küla, 
Pihlapuu kinnistul (43201:001:1632) mis piirneb riigimaanteega.

Luunja vald palus meil enne dp algatamise otsust täpsustada:

Kuidas planeerime lahendada kommunikatsioonid tarbevesi, kanalisatsioon 
(milline maht/kui suur on vajadus nende järele) .

ning

Kas Transpordiamet-i jaoks on lisatud eskiisil olev lahendus planeeringu 
algatamiseks (ja ka elluviimiseks) arutelukõlblik ?

Kas Transpordiamet-i nõuded/tingimused, soovitud kujul planeeringulahenduse 
elluviimisel, oleks täidetavad ?

Või on paista mõni tingimus, millega peaks koheselt, juba dp algatamisel 
arvestama ?

Väga loodan, et leiate aega tagasiside jaoks.

Parimat

Andrus Lang

mob.56490123

TVK Teenused oü