Subject: [Webdesktop:] Projekteerimistingimuste eelnõu esitamine arvamuse avaldamiseks ning tingimuste esitamiseks_Järvselja_Transpordiamet
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 15:35:02 +0200

Reg nr: 6.1-8/2234
Reg kp: 20.11.2023
Lühisisu: Projekteeritavasse alasse jääb Transpordiameti kinnistu 22287 
Liispõllu-Järvselja-Aravu tee (katastritunnus 45401:002:0330), projektala 
piirneb 22286 Kõnnu-Ahunapalu teega (katastritunnused 91501:008:0126 ja 
91501:008:0127) ning 22288 Saki-Parapalu teega (91501:008:0129). Projektala 
on kujutatud lisatud joonisel.Teie arvamust ja tingimusi ootame hiljemalt 
04.12.2023 e-posti aadressile [email-masked].
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Meelis Rauert

-- 
Urve Ital
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.