Subject: FW: Kadrinas Tapa tee jalgtee uus lahendus tutvumiseks
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 08:06:17 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Indrek Lensment <[email-masked]>
Sent: Friday, November 17, 2023 4:19 PM
To: Aarne Laas <[email-masked]>
Cc: Aivar Aruja <[email-masked]>; Merike Joonsaar
<[email-masked]>; Jalmar Mägi <[email-masked]>
Subject: Kadrinas Tapa tee jalgtee uus lahendus tutvumiseks

Tere

Vahepeal on pikalt aega läinud ja projekt saanud laagerduda.

Oleme teinud kogu eelnevat protsessi arvestades uue lahenduse, milliseks
ta võiks ka jääda.

Saadan asendiplaani ja tüüplõiked tutvumiseks.

Põhilised olukorrad:

*	Muutsime objekti alguses jalgtee poolsust, et kaoks konflikt
raudtee maaga;
*	Viime jalgtee mnt nr 5 viadukti koonuse äärest läbi nii, et see
lõikub osaliselt koonuse nõlvaga. Kindlustamiseks kasutame gabioone;
*	Loobu jõe sild jääb samaks. Viime jalgtee otsad enne silda olol.
põhitee kattega kokku. Praegu on plaanil ettepanek rajada üle silla
minevas lõigus ca 1,0m põhitee katte laiendus, millega tekib 1,5m laiusega
ja pideva joonega eraldatud jalakäijate tsooni loomise võimalus;
*	Viru tn 11 kinnistuga külgneva suure kõrguste vahe saame kokku
viia 1:1 -le kindlustatud nõlvaga;
*	Viru tn rajame künnise ja pöörde raadiusele klombitud kividest
(lilla viirutus) ülesõidu ala.

Ilmselt on veel detaile, millega peame tegelema, aga et saaks nüüd
põhiprojektiga konkreetsemalt (vertikaalplaneering, sadevesi, lisa
mõõdistus, vajadusel geoloogia tellimine, valgustuse projekt…) edasi
minna, on meil vaja saada asendiplaan lukku.

Kui tekib soov, saaksime ka ühe Teams-i arutelu teha järgmise nädala
jooksul.

Tervitades

Indrek Lensment

Tinter-Projekt OÜ

5221106