Subject: RE: Ohtlikud puud Kiili vallas Luige alevikus 11 Tallinna ringtee T1 alas
From: "Sigrid Lauring" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Nov 2023 11:46:37 +0200

Tere

Soovin infot kas piirkondlik riigiteede hooldajad on leidnud arboristi, et 
puud eemaldada? Hetkel on endiselt sama olukord sellel alal.

Lugupidamisega

Sigrid Lauring

heakorra järelevalve spetsialist

Kiili Vallavalitsus

679 0244

[email-masked]

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult  ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 20. oktoober 2023 13:52
To: Sigrid Lauring <[email-masked]>; Martti Lilleste 
<[email-masked]>
Subject: Ohtlikud puud Kiili vallas Luige alevikus 11 Tallinna ringtee T1 
alas

Tere

Tänan info eest, vaatasin olukorra kohapeal üle ning edastasin selle info 
piirkondlikule riigiteede hooldajale, kes vaatab olukorra kohapeal üle ning 
likvideerib kuivanud ja kinnistute poole viltu olevad puud. Loodetavasti 
õnnestub neil kahe nädala jooksul leida arborist, kes siis kohapeal puud 
langetab.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked] 
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn